poniedziałek, 26 stycznia 2015

DIY organizer na lakiery do paznokci






Od pewnego czasu chodził mi po głowie pomysł na zorganizowanie moich kosmetyków, m.in lakierów do paznokci. Póki co mieszkały się w pudełku i najczęściej wybierany zostawał ten lakier, który leżał na samej górze usypanej górki lakierowej. Przeglądając internet widziałam kilka pomysłów na poradzenie sobie z tym "arcyważnym" problemem :D jednak zdecydowałam się na stworzenie własnego "projektu". Zakupiłam w sklepie budowlanym listewki o szerokości ok 3 cm, następnie zmierzyłam wysokość najwyższego lakieru do paznokci jaki posiadam w moich zbiorach i tym sposobem obliczyłam wysokość jednej półki. Gdy już wszystkie listwy zostały pocięte na odpowiednią długość zostały pomalowane dwukrotnie farbą akrylową białą matową. Następnie po wyschnięciu skleiłam listwy ze sobą za pomocą kleju do drewna. Boki, dół i górę obkleiłam taśmą washi tape.

A oto efekty:)




Czego potrzebujemy do wykonania szafki/ organizera na lakiery/kosmetyki?
1. Listwy drewniane o szerokości ok 3cm
2. Piłki do drewna
3. Klej do drewna
4. Farba akrylowa do drewna 
5. Opcjonalnie taśma washi tape do obklejenia wokół szafki


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz